concernente

caballo-en-el-prado

Il es ordinario que un blog habe un pagina con le denomination “About” e que traducite illo vole dicer “concernente”. On suppone que es un pagina explicative de qui es el autor del blog o web e qual es lor intentiones. De me non il ha multe que saper e in omne caso illo que es publicate in iste blog is un speculo plus o minus fidel del natura human del autor.

Con respecto a ALESHNA es un vetere nomine que on recognosce un societate que semper voleva iluminar le passos de illes que cerca cognoscer a se mesme, lor origine, lor porque e lor destino.

E que le spirito que nos anima ille ilumina nostre passos.

Es común que en todo blog haya un apartado que se denomina “About” y que, traducido en la lengua en la que escribo significa “acerca de…”. Se supone que es una página explicativa de quién es el autor del blog o website y cuales son sus propósitos. De mi no hay mucho que saber y en todo caso lo que se publica en este blog es un espejo más o menos fiel de la naturaleza humana del autor.

En cuanto a ALESHNA es un viejo término que se identifica con una sociedad que siempre pretendió iluminar los pasos de los que buscan conocerse a si mismos, su origen, su porqué y su destino.

Y que el Espíritu que nos anima ilumine nuestros pasos.

Anuncios