In memoriam de Paul Heinrich Koch

portada

Iste articulo es in memoriam del doctor in Humanitates, Historia, Scientia Sociales e scriptor Paul H. Koch. Il ha essite extractate del prologo al editio princeps in espaniol de su libro “Le historia occulta del mundo, inde prehistoria al terrorismo international”.

“(…) Il ha un intention. Semper il ha un intention. E proque il habe le cosas succede. Le esser human non es in iste mundo per casualitate e, inde, non es le unic esser intelligente. Non pote esser le. Il existe major narcissismo que creder illo, sapente illo que nos sape hodie re nostre minuscule planeta pertinente a un parve systema solar trovate in un angulo de un del milles de galaxias cognoscitos? In iste adresse es altere contrasenso habitual dicer que nos esse sol in le cosmos proque, al minus officialmente, nos non esse capace de discoperir esseres como nos. Ditto illes pote dicer le pediculos que illes ascribe su extermination debite a un “intervention divin” o un “catastrophe natural” in vice del action directe del domino del testa in le que illes vive quando, exhauste de esser parasitate, se face un shampoo antipediculos.

Un test attente del Historia nos aportara alique de luce e un approximation a certe exegesis del mundo, nam nos trova tres typos de persona in iste planeta. Le typo 1 e le typo 2 pertine a gruppos reducite e organizate, rivales inter illes e composite per viros e feminas iniciate (il vole dicer, que illes habe iniciate un destino concrete deinde determinate cognoscentia al accesso de qualque). Ambes illes influe super le devenir del evenimentos general per diverse technicas e con scopos differente (generalmente, illos actua desde le umbra e sin dejarse vider in prime linea: del observation indirecte de su activitate nasce le prime theorias del conspiration) e illos es le autentic pioneros de quasi toto le eventos historic de significantia in le perpetue guerra que continua inter illes ha multe tempore desde. Nos voca “societates crypto luminose” al typo 1 e nos pote dicer que su domination on pote qualificar de correcte, alora illes actua como animatores, inseniantes e incluse protectores del vulgo, qui es le homines del typo 3, que ille gruppa le majoritate del humanitate. Nos voca “societates crypto tenebrose” al typo 2 e nos resume su domination como de character perverse, alora su proposito es le accumulation de poder personal e domination absolute super le resto de esseres human, sin importar le dolor e le ruina que illes poterea generar in iste processo.

Le quasi totalitate del personas del typo 3 se constringe a viver su vita in ignorantia del activitates e incluse del existentia del typos 1 e 2. Illos manca de fortia super le circumstantias que los circunfere cata die e solmente illos pote gauder o lamentar per illo que los occurre, le hazardo del vita, ma non generar lo pro su gusto. Nonobstante, si se da le circumstantias ad hoc et es capace de superar su espavento e su commoditate, un persona 3 pote vocar le porta del gruppos 1 o 2 a fin que sollicitar su adito. Ille debera percurrer un percurso difficile e super toto compromittite: olim que se abandona le typo 3 non se pote retornar jammais a ille, nam ille que sape qualcosa de ver significantia non pote quitar illo que sape e actuar pro isto usque al fin de su vita. De illo le magnificentia e al mesme vice le responsabilitate del autentic sagessa. Iste processo es resumite in le film plus celebre del fratres Wachowsky, Matrix; in ille le mysteriose originator Morpheo offere al protagonista Neo le election inter ingerer un pastilla rubie – pro cognoscer le ver- e altere blau – pro oblidar lo toto e regreder al vita normal-, con advertimento de que si ille selectiona le rubie non potera esser jammais qui esseva.

Ista societates crypte, luminose e tenebrose, illas, qui es exactemente? Illas habe recipite multe nomines al longe del Historia, pro tempore e le profunditate del cognoscentia que illas maneava. Hermetistas, rosecruces, sufies, masones, alchimistas, illuminati, mysticos, templarios, magos, cabbalistas… Ulle de ista organitationes ha militate semper in le gruppo luminose, formante un catena de auro qual anellos (eslabones) se confunde in le nocte del tempores. Alteres lo ha facite in le gruppo tenebrose, construente un catena parallela de plumbo equal de inveterate. Mesmo il ha habite organitationes qui esseva prime in un latere e tum in le altere. Le principal differentia inter ambe gruppos es que durante que le quales labora in le lumine illos perquire le conquesta de ipse a traverso del mundo, los que lo face in le tenebrose perseque la conquesta del mundo a traverso de ipse. In tote caso, inde que existe le homine illes es in lucta titanic: es le ensemble de consequentias de ista lucta lo que hodie nos denomina Historia.

Io lo regreta, ma es assi, non il ha nihil nove: le classic e maniquee division inter bones e perverses que sicut univoc illes habeva nostre ancestres (super toto re societates inspirate per gruppos del typo 1) e que nostre involute contemporaneitate (illa dirigite generalmente per gruppos del typo 2) se nega a recognoscer, argumentante que non es ni le bon ni le mal absolutes porque omne nos vive in medio de un grey nebulose ambiguitate que ora nos porta a un latere, ora a altere. Iste argumento es correcte applicate a le esseres human del typo 3, qui, nos memora, illes constata le immense majoritate del humanitate e se move cecate in medio de ista largessa e in apparentia insuperabile banda grey in le que nihil es nitide ni concrete. Ma in le extremes de ista banda crepuscular illes es totevia, como sempre illes esseva, le duo extremes: le lumine e le obscuritate. Paradoxicamente, le confrontation inter ambes non ha solution, il es destinate al impasse infinite, pois que le vita surge del confrontation del polos adverse e nihil pote haber si non existe su antipode equalmente. Ergo, ulle del duo gruppos pote arrivar a triumphar categoricamente, per multe que in ulle momentos illes sembla que lo ha succedite o que illes es super le puncto de facer lo. Le homines oriental resumeva iste concepto in su famose sigillo de yin e yang, ubi quidem in le zone nigre del circulo il ha un puncto blanc e in le zone blanc il ha un puncto nigre.

yin-yang

(…) In le momento de respicer in le tempore il importa que nos memora duo del principal errores que le scientes e le studioses –del typo 3- sole committer quando illes analysa le trajectoria de un personage historic o un momento concrete del evolution de un cultura. Prime, dar per ver que le cosas succedeva como se suppone que illes succedeva, sin proponer se que, forsan, illes non esseva assi e, in consequentia, sin liberar le mente al possibilitate de un nove puncto de vista que nos poterea adjutar a comprender a nostre ancestres de accordo con parametros actual (nos in disserta: “tal persona teneva que facer iste proque nos, in suposto, haberea actuate assi”) e qualificar su comportamento de bon o perverse in function de nostres valores moderne. Lo certe es ben que illos haberea le mesme virtutes e defectos que nos, nostre ancestres mesmo possedeva un vision differente del mundo e, per iste, un scala de valores distincte. Le absentia de empathia con su maniera de sensar su tempore ille degenera in analyse historic fragmentaries, deformes, involutes e sovente completemente inusabiles.

Per ditto, nos non pote creder seriemente que un societate clandestin determinate, ja sia luminose o tenebrose, illa deberea actuar de un o altere modo preconcipite, per le facto que si illa esserea in nostre manos, nos la organizarea assi. Nos in ignorar le information in poter de iste societate e le projectos que manea, quasi semper a multo longe tempore, il resulta banal probar sensar las inde longe del seculos. (…)”

Paul Heinrich Koch explica in su obra, editate in le anio 2007, un version del historia del societates clandestin, que se intermisce con le Historia que nos ha referite, de tal modo que nos pote facer un idea bastante clar de cómo iste societates ha modulate le civilisationes del passato e le actual civilisation global.

Es mi prime articulo scribite in interlingua. e ille pote haber errores orthographic e de grammatica (io studia ista lingua solmente un septimana) e io expecta de vos vostre correctiones.
Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s